dinsdag 24 april 2012

Van toeteren noch blazen

"Ik heb best zin om straks lekker in Oostenrijk te blazen", zei John gisteren tijdens onze vierde klusavond. "Ik ook" zei ik er nietsvermoedend van uitgaande dat hij doelde op het lekker in de Beamer door de bergen van Oostenrijk scheuren.

Niets bleek echter minder waar. Wat bleek, hij heeft een bod gedaan op een saxofoon op marktplaats en die wil hij meenemen. Aan een auto sleutelen kan hij wel, maar als het op saxofoon (of wat dan ook) spelen aankomt weet John volgens mij van toeteren noch blazen aangezien hij voor zover ik weet net zo muzikaal is als Mike Angelo  op een goede dag, dus dat voorspelt niet veel goeds.

Nu maar hopen dus dat het bod niet geaccepteerd wordt. 
Meanwhile back in de loods zijn we goed bezig. Het beruchte slangenklemmetje is bevestigd. De twee velgen achter, voorzien van goede banden, zitten erop. En onze url www.realmenrealcars.co.cc is weer zichtbaar op de motorkap.

De grootste uitdaging van deze avond werd het speuren naar een lek waarvan we vermoeden dat het ergens in of om de radiateur zit. Het lijkt erop dat het lek ergens bij het vulresevoir zit, maar omdat we, na lang kijken langs onder en boven niet zien waar het precies lekt moet de radiateur er maar uit. Dus bakjes eronder, bouten, klemmen en slangen los en eruit met dat ding.

Ons vermoeden is juist, de pakking onderaan het reservoir heeft zijn beste tijd gehad. We moeten dus op zoek naar een nieuwe pakking. Voor vanavond zijn we klaar.



Tevreden met het behaalde resultaat sluiten we de deur.

Door: Martin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten