vrijdag 6 juli 2012

Ik heb mijn wagen volgeladen

Gisterenavond nog een rondje rond de auto gelopen en alvast zoveel mogelijk ingeladen. Omdat we dit jaar op de Carbagerun-camping staan hebben we natuurlijk veel meer bij als vorig jaar. Twee tentjes, luchtbedden, slaapzakken etc. en we hebben al niet zoveel plaats in de Beamer. Toch weerhield dit  John niet om ook nog een complete pannenset, allesbrander, verlengsnoer en (dit jaar geen wegwerp maar) een echte barbecue in te laden (de kolen gooien we er nog wel ergens los tussen).

Met veel geweld de tegensputterende achterbak dichtgegooid die meteen wraak nam op de barbecue, getuige het geluid van afbrekende stukken metaal. Bij een nadere inspectie blijkt een opzetstuk voor het rooster te zijn afgebroken. Maar er zitten er nog 2 op en op een scheef hangend rooster blijven de hamburgers ook wel liggen. Ook de 12-volt koelbox geïnstalleerd zodat het bier en vlees lekker koel blijft tijdens de run.  Ik had er alvast een paar blikjes bier in gedaan (je moet toch even kijken of het werkt) en nadat Hertog Jan in z'n eigen race via onze slokdarmen, magen en dunne darmen de finish, zijnde ons bloed, had bereikt konden we constateren dat wij klaar zijn voor de Carbage Run 2012.

Door: Martin

1 opmerking:

  1. Enorm veel succes jongens, ik denk toch dat een inschrijving voor de zomereditie voor volgend jaar bijna een must aan het worden is voor me.
    Shit, weer een hobby-idee erbij.
    Enjoy mannen !!

    BeantwoordenVerwijderen